Ondersteunende diensten voor een duurzame BI-oplossing
Soms werkt de oplossing niet zoals bedoeld. Wanneer zich problemen voordoen, zoals login problemen, ontbrekende updates, zijn wij er om te helpen. Ons team, genaamd Climber Expert Services, zal u helpen met infrastructurele problemen, het beheer en de ondersteuning van BI-oplossingen. Het team functioneert als een single-point-of-contact voor alle BI-gerelateerde onderwerpen. Het doel van dit team is om problemen op te sporen en te handelen om eventuele storingen al op te lossen voordat dit een probleem gaat vormen voor de gebruiker. Naast de ondersteuning en het oplossen van problemen bij applicaties, bieden wij proactief en preventief beheer van de operationele omgeving, monitoring, licentie beheer en de verdere ontwikkeling van uw BI-oplossing.
Openingstijden en contactinformatie
Ons supportteam is beschikbaar van 8.00 tot 17.00 doordeweeks, voor noodgevallen 24/7. Voor urgente problemen bieden wij een zogeheten “on-site-support”. Neem contact op via email, telefoon of registreer het probleem in onze support portal.
Telefoon: +46 8 22 50 50
Email: support@climber.eu
Support Portal: JIRA Service Desk
We kunnen je helpen met:
Support Services
- Applicatie onderhoud
- Cloud en hosting service & setup
- Technische reviews en onderhoudschecks
- Systeem en applicatie monitoring
Support Agreement
Wij bieden drie verschillende supportpakketten aan als toevoeging op het Qlik Annual Upgrade & supportpakket (AUS). Deze pakketten kunnen specifiek op maat gemaakt worden en het is mogelijk om hier extra services op af te sluiten zoals:
- SLA (Service Level Agreement) met een reactietijd van 2 uur of minder
- Initiële problemen oplossen (1 uur per maand, extra problemen oplossen wordt per uur berekend)
- Versie en upgrade support
- Beoordeling van de BI-omgeving
Monitoring
Wanneer u op vakantie bent of niet ter plekke aanwezig bent, bieden wij tijdelijke ondersteuning in combinatie met toezicht op de Qlik omgeving. Elke ochtend loggen wij in om ervoor te zorgen dat alles is zoals het zou moeten zijn, dat alle diensten, taken en herlaadbeurten goed functioneren, en dat de gegevens worden bijgewerkt en rapporten worden verzonden zoals bedoeld. Ons toezicht op de werkzaamheden zal worden samengevat en naar u verzonden in een dagelijkse statusrapport. Monitoring kan ook tot onze voortdurende beheer en ondersteuning overeenkomst worden toegevoegd of opgezet als een afzonderlijk contract.
BI Hosting
Wij bieden fysieke of virtuele hosting van uw gehele Qlik platform, inclusief producten van onze technologie partners. Voor fysieke hosting maken wij gebruik van externe partners, met behoud van de controle over het besturingssysteem en het Qlik platform. Voor virtual / cloud hosting, maken we gebruik van Azure / Amazon servers.
Neem contact op met Expert Services
David Edvardsson
Climber Expert Services
david.edvardsson@climber.se
+46 73 964 75 22
Johan Levander
CTO & Head of Expert Services
johan.levander@climber.nl
+46 70 952 91 60